Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor ons over cosmetica, het bestellen van medicatie of onze website? Start hier met zoeken 

Kan je hier geen antwoord vinden? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Geen zoekresultaten gevonden.

Kan ik mijn product ruilen?

U kan uw product of artikel terugbrengen naar Pharmacy Ghent binnen 14 werkdagen na uw aankoop. Het is belangrijk dat u de producten of artikelen terugbrengt in hun oorspronkelijke staat en verpakking. Graag bekijken we samen waarom u het product graag komt ruilen en vinden we vast wel een alternatief of oplossing.

Het is wel belangrijk dat u begrijpt dat gebruikte, bevuilde, geopende, beschadigde of onvolledige artikelen kunnen uiteraard niet kunnen worden teruggenomen.

Kan ik producten testen?

Wil je graag eerst een product testen? Kom dan gerust even langs in de apotheek. We voorzien je graag van specifiek advies naar routine, gebruik, textuur, etc. 


Pharmacy Ghent is op weekdagen steeds doorlopend geopend van 8u30 tot 18u30.

Zijn jullie recent overgenomen?

Nee, wij zijn nog steeds uw vertrouwde apotheek onder leiding van Veronique Haghedooren en titularis Sigrid De Lembre. We kregen wel een nieuw jasje. We kozen voor een modern en frisser interieur en een nieuwe naam. Hierdoor hopen wij u nog beter van dienst te zijn. 

Klantenkaart

Wat als ik nog geen klantenkaart heb?

Indien je graag een klantenkaart hebt kan je deze in slechts 20 seconden laten aanmaken bij jouw bezoek aan de apotheek. Het enige wat we nodig hebben is jouw identiteitskaart. 

Bij latere bezoeken hebben we enkel jouw volledige naam nodig om jouw punten toe te voegen aan jouw klantenkaart. 

Hoe komt het dat ik online mijn puntensaldo niet kan raadplegen?

Dit klopt, helaas is dit online niet te zien. 

Jouw puntensaldo en korting worden steeds verrekend in de apotheek wanneer je de betaling van je bestelling of reservering voldoet. 

Maak je dus geen zorgen, je krijgt dus wel degelijk jouw korting en punten, ook bij online bestellingen of reserveringen.

Hoe werkt jullie klantenkaart?

Wij belonen uw loyaliteit. Door u aankopen spaart u punten, wanneer u of uw gezin 500 punten bij elkaar spaart verminderen we u volgende aankoopbedrag met €5. 

Deze verrekening zal je online niet zien gebeuren, maar gebeurd ter plaatse wanneer je je betaling voldoet in de apotheek. 

Is het mogelijk op punten voor mijn gezin te sparen?

Dit is zeker mogelijk, een familielid kan steeds aangeven dat de punten gekoppeld mogen worden aan jouw naam. 

Eens deze aanvraag gebeurd is gaat het voor de toekomst automatisch. Zo komen de punten van jouw gezinsleden steeds automatisch samen. 

Hoe spaar ik punten op mijn klantenkaart?

Wij werken enkel met digitale klantenkaarten die gekoppeld is aan uw naam. U hoeft dus enkel een vermelding van uw volledige naam te maken en dan registreren wij de punten op jouw digitale klantenkaart.

Openingsuren

Wat zijn jullie openingsuren?

Wij zijn elke weekdag, van maandag tot vrijdag doorlopend open van 8u30 tot 18u30. 

Klik voor meer informatie over waar u terecht kunt na onze openingsuren op de informatie over de wachtdiensten.

Voor informatie over onze verlofdagen kunt u hier terecht.

Contact

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Wij zijn steeds bereikbaar tijdens onze openingsuren. Krijg je ons even niet te pakken? Het zou kunnen dat we het even druk hebben met het helpen van klanten. Aarzel zeker niet om het enkele minuten later opnieuw te proberen. 

Indien het niet lukt om ons telefonisch te bereiken mag u uiteraard steeds langskomen op het adres Zwijnaardsesteenweg 82, 9000 Gent of ons een e-mail sturen. 

Wat is jullie adres?

U kunt ons terugvinden op de Zwijnaardsesteenweg 82, 9000 Gent. 

Bestellingen en reservaties

Leveren jullie ook producten aan huis?

Helaas zijn bestellingen uit onze Pharmacy online enkel op te halen in onze apotheek. 

Indien u dit combineert met een andere afspraak, een wandeling of met de fiets komt ophalen, is dit bovendien de milieuvriendelijkste manier van shoppen!

Bij de reservering van medicatie is er afhankelijk van de dringendheid en de afstand soms wel een mogelijkheid om deze thuis door ons te laten leveren. Vraag hiernaar bij het plaatsen van jouw reservering.

Kan ik ook producten bestellen uit de apotheek die niet op de website staan?

Uiteraard kan dit! U kunt dit via het reserveer formulier, maar we helpen u uiteraard ook graag verder via mail: info@pharmacyghent.be of telefonisch op het nummer 09 222 12 83

Hoe lang kan ik mijn bestelling ophalen?

Standaard houden wij uw bestelling 2 weken aan de kant. 

Aarzel niet om ons op de hoogte brengen wanneer u niet in de mogelijkheid bent om het product of de bestelling op te halen, wij zullen uw bestelling dan nog wat langer bewaren.

Indien u door omstandigheden de producten niet kan ophalen is er afhankelijk van het product en de dringendheid een mogelijkheid het product thuis te laten leveren.

Hoe dien ik mijn bestelling te betalen?

U kunt uw bestelling of reservatie steeds betalen bij afhaling van het product in onze apotheek. U hoeft op voorhand of online dus niets te betalen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Vaak kan het nog dezelfde dag worden opgehaald. 

Dit hangt echter wel af van het product die u bij ons bestelde. Wij hebben meer dan 1000 producten in huis, maar het kan gebeuren dat uw specifiek product niet aanwezig is. We hebben verschillende keren per dag leveren om u zo snel mogelijk te voorzien van uw bestelling. 

Wij houden u steeds op de hoogte van uw bestelling op de manier waarop u het bij uw bestelling aangaf zodat u niet onnodig dient langs te komen.

U kan uw bestelling na signaal op werkdagen steeds komen afhalen tussen 8:30 & 18:30. 

Klik hier voor meer informatie over onze openingsuren, wachtdiensten en verlofdagen.

Hoe kan ik medicatie reserveren?

  1. Ga naar deze pagina 
  2. Vul uw gegevens in
  3. Neem een foto van uw voorschrift of het gewenste product
  4. Of beschrijf het gewenste product
  5. Laat ons weten hoe u op de hoogte gebracht wil worden
  6. Klik op Bestel
  7. Wij leggen alles voor u klaar
  8. We houden u op de hoogte wanneer uw bestelling klaar is voor afhaling.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x